close

以下資料來自Skarsgardnews,原始新聞連結在此.

 雖然音質不是很好,不過能看到Alex訪問影片還是很棒 ^^ ,瑞典語訪問由Riita翻譯成英文稿.

 

 

 

- I play Stefan in Metropia, hes the inner voice of the main character. I recorded my parts 2 years ago and nothing was really ready at that time. My dad came in two months later and did his part.It was fantastic to watch the finished result. Its amazing how well it worked out despite us not being in the same room.
-我在Metropia裡飾演Stefan,他是主角腦海中的聲音.我在2年前錄製完我的部分,那個時候並沒有真的準備好.我的父親再2個月後加入並且完成他的部分.能夠觀賞完成後的作品真是很棒的一件事.儘管我們不在同一個地方錄製,但我們還是完成了這部片.


 

 

 

Reporter: Soon filming will start of season 3 of True Blood, a tremendous success. Please explain the fascination with vampires today.
記者:由於TB獲得空前的成功,很快就會拍攝第3季,請你解釋一下為什麼吸血鬼這麼有魅力?

 

 

- I think what attracts people is their experience and the knowledge they have. He has been alive for 1000 years, just think about what he might have experienced and all his memories. Hes also an animal who can flip out and harm you. That danger is what attracts people.
-我認為吸血鬼之所以這麼吸引人是因為他的經驗跟知識.他已經活了1,000多年,只要想想他所經歷過的一切跟他的想法.同時他也是一種動物,可以迅雷不及掩耳的攻擊你.危險就是他吸引人們的原因.


 

 

 

Reporter: What is the difference of being an actor in Hollywood versus Sweden?
記者:身為一個演員,在好萊塢跟瑞典有什麼不同的地方?

 

 

- Theres not much that is different in front of the camera. Its all about the chemistry between the actors and the rest of the crew. Its what surrounds me which is different. Its a circus which makes me feel uncomfortable and I find it corny. When a publicist has to tell the stylist and the photographer that I dont like wine-colored pants when Im right there in the room with them. Id rather go alone and Im not afraid to tell people when Im not comfortable with something.
-在鏡頭前有很多不同的地方.主要是關於整個團隊跟演員的合作默契.不同之處在於大家都圍著我,感覺很像在馬戲團,這讓我很不自在而且了無新意.(因為被當成猴子一樣被觀賞.打扮嗎??)當公關人員告訴造型師及攝影師我不喜歡酒紅色的褲子時,我正跟他們同處一室.我寧願一個人而且我不怕告訴別人當我對某件事感到不舒服.

(Alex OS :人家又沒有說不喜歡酒紅色的褲子,幹嘛亂幫人家做決定!! (/‵′)/~ ╧╧ )

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    eminakelly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()